Det har vänt!

Vädret är hundra gånger bättre nu än tidigare imorse. Givetvis så blir det en promenad till storheden, vi kan ju inte sitta inne en sån här underbar dag :)

Emil blev övertrött så han var omöjlig att lägga i egen säng, han bara skrek och skrek. Jag blev less så jag humpade över han till Patrik som fick han att somna i våran säng. Själv så gick jag ut med Ebba på en snabb rastning, till Statoil och tillbaka. Handlade lite och sen hem igen.

Emil sover och vi slappar. Ska grädda pannkakor åt honom till lunch idag, då blir han glad :) Jag ska också ha pannkakor till lunch, så det så :) Blir att knata iväg då vi har ätit.

Nu ska jag njuta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0