Det gick inte!

Igårkväll var vi ju som sagt i Antnäs vilket jag skrev tidigare.. Var ut med Ebba, åt middag, surrade och sen for vi hem. Väl hemma då vi släpper ut Ebba från bagaget så inser vi att vi (Patrik med andra ord) glömt Ebbas koppel. Åååh, inte fan orkade vi börja åka tillbaka då. Nåväl.. Hon fick vara lös sista svängen igår för då går vi bara runt huset. Det gick bra.

Idag då Patrik tog ut Ebbs på morgonen så gjorde han ett eget koppel, bestående av en kabel. Jättebra! :/
Jag som var så sugen på en långpromenad idag, tror ni det gick? Oooh nej. Trodde handen min skulle gå i tusen bitar så fort hon slet i kopplet. (Eller rättare sagt KABELN) Ingen bra idé det där. Nåväl, dom skulle komma med kopplet imorgon så Ebba får vila idag. Eller ha tråkigt kanske jag ska säga? ;)

På tal om Ebba så vet ju alla att hon är pain in the ass, hon sliter som fan i kopplet. Mn idag så har jag hämtat nån slags sele utav Suzie som jag ska prova på Ebba. Hon tyckte den funkade skitbra så förhoppningsvis så passar den på Ebba. Har försökt att sätta fast den för ett tag sen men jag fattar inte hur den ska vara, haha. Suzie du får visa ikväll om du kommer förbi, visst?! :)

Nu ska jag ta en ond Emil.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klockrena barn :P



Fiskekyrkan 20-22/3 är det :)

Åldersgräns: 18 år så du får tyvärr inte komma, ha ha :P

Inträde 120 kr (DYRT) en dag, 300 kr (OCKSÅ DYRT) hela helgen.

2009-03-09 @ 15:19:50
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0