Dålig start på veckan!

Har en piss dålig morgon idag också. Brukar gå upp tidigt, så förstår inte varför jag är så irriterad över det just idag, men tror det är alla tidiga mornar som tar ut sin rätt. Jag har ett jävla humör nuför tiden, snäser av vissa på en gång. Men jag orkar verkligen inte bry mig. Faktiskt! Vi går oftast upp klockan sex, från sängen ja. Det som inte många vet är att Emil i princip ALLTID vaknar kvart i fem och vägrar somna om. Så jag ligger och håller fast honom i sängen (nu låter det värre än vad det är ;) i hopp om att han ska somna om, men icket. När klockan blir sex så ger jag upp, då orkar jag inge mer. Sex är ju iofs en lite mer rimlig tid att kliva upp en kvart i fem :(

Så Lisa är less. Jätteless. Just nu känner jag för att gå och sova och aldrig mer kliva upp, det hade varit nå!!

Sen gör det inte saken bättre att jag har skitsvårt att somna på kvällarna. Och att få 5 timmars sömn per natt är inte kul, vill gärna ha 7 timmar iaf.

Ikväll ska jag fan hålla Emil vaken så länge som det går och se hur länge han sover imorgon. Nä, det var ett skämt, men det hade varit kul att testa ;) Nu ska jag kolla vad ligisten gör, har inte sett till han sen halv sju, han är och virvlar omkring nånstans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0