Ännu en solig dag

Solen är framme och vädret är på topp. Känns som att det här kommer bli en kanonbra dag :) Emil sover och jag har hunnit diska så nu är det rent och fint i köket :) Efter Emil ätit lunch har jag planer på en låååång promenad i solen. Sugen på att gå på nå nytt ställe. Får se vad man hittar på. Patrik kanske är på, vi får la se :)

Måste berätta att jag gjorde en jävligt dum grej igår. Fick för mig att klippa Emil. Vilket jag absolut INTE skulle ha gjort, haha! Klippte in mycket, runt öronen och i nacken eftersom han hade fått en hockeyfrilla. Kan ju säga att det INTE blev bra i nacken, alldelens för kort. Ser ut som han har page plus att det blev välfigt hackigt. haha! Nåja, det växer ut fort förhoppningsivs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0