Vilken nörd jag är!

Haha. Kan inte låta bli att skriva här :) Men nu är det iallafall sista gången för idag.

Förstår inte varför mitt barn inte vill sova? Han hade ju en period då han sov jättebra och jättelänge enligt mig. JAg klagade absolut inte! Men nu är vi tillbaka på ruta ett känns det som. Om inte ännu värre. Nu vaknar han på nätterna och då måste vi lyfta över han för han slutar inte skrika annars! Jag sover jättedåligt med Emil i sängen, vilket innebär att jag numera alltid sover dåligt. Inte roligt :( Får se hur det går under semestern, om man nu kan kalla det semester? Haha! ;)

Ska ta och plocka undan det som jag tycker är rörigt här hemma. Patrik fattar inte hur jag kan tycka det är stökigt. Men jag vill inte lämna lägenheten som den är nu, för när vi kommer hem ska den vara tiptop :) Så det som måste göras är att diska bort den lilla disk vi har och packa det sista. Antagligen kommer det behövas städas undan leksaker innan vi far, han den där Eeeemil är som bra på att dra fram :P

Godmorgon och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0