Sista för idag

Blev inte att gå till lekparken, kände att jag inte hade någon ork att leka jaga (ungen rymmer hela tiden och hittar på hyss!) så det blev att gå förbi mamma och pappa istället. Var bara förbi en snabbis på baksidan så Emil och Ebba fick springa av sig lite energi :) Båda två blev trötta så mission completed! ;)

Gick förbi statoil på hemvägen och sen in för att bada barnet. Han var supernöjd och glad under hela badkarsvistelsen, yeees! :) Sen blev det pyjamas, välling och hopp i säng. Knäpptyst på en gång, underbart! Själv så gjorde jag alla tråkiga sysslor och efter det tog jag mig en välförtjänt dusch. Ebba satt nedanför badkaret (Neeej, hunden brukar inte vara med när jag duschar, men måste ha dörren öppen så jag hör Emil ifall han vaknar) när jag duschade, tror minsann hon var lite sugen på att hoppa i men hon är för feg, haha! ;)

Har sett Desperata och nu inväntar jag Brothers&Sisters som tydligen börjar nu!
Imorgon ska jag och Anne till Marie för att fixa kaluffserna inför bröllopet på Lördag, nice! ;)

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0