Ögonsnor

Trött? Javisst. Vill sova? Givetvis. Men jag kan inte.. lilleman kan ju inte vara själv, det går ju bara inte! Får härda ut tills ikväll, men det klarar jag. Man är ju van med lite sömn ;)

Gårkvällen spenderades hos Anne. Satt barnvakt till en sovandes Kevin då Anne for och hämtade Joni från jobbet. Tur att det var Greys på tvn, annars hade jag haft tråkigt, haha! :P Avsinttet var bra, bara dom inte dör. Då blir jag ledsen i ögat! :(Men vi får se, fortsättning till hösten :) Vi spelade även tv-spel, så jävla roligt. Dom har kvar det här supergamla Nintendot. Tror det var det första nintendospelet som kom. Hade samma då jag var liten men nu är det slängt sen länge tillbaka. Nåväl.. vi nötte supermario och skrattade så fint åt den fina grafik spelen hade ;P For hem halv elva ungefär och då vart det nästan läggdags på en gång.

Varit dåligt väder nu i nästan 2 veckor, när ska vädergudarna ge upp?! Ge oss sol och värme, tack!
Ska iallafall in till stan idag. Blir att luncha/fika på M&P med Stina och Tuva. Ska bli jättekul att se dom, var så länge sen nu. Har inte ens sett Tuva in real life, bara på kort, så det ska bli superkul :D

Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Antagligen ingenting. Förhoppningsvis köpa SKRUUUUUV så vi får upp rullgarinderna. Less på att det aldrig blir nånting gjort här hemma. Att man alltid ska vara tvungen att göra allting själv! :(

Nu ska jag ta mig min morgonpinne, sen ska vi duka fram frukost och mysa :)

Kommentarer
Postat av: lina

Ja, jag hoppas det! Tur jag har en son som är hyfsat morgonpigg:-) Nu måste jag ju nästan sätta i gång.. Ingen ro, ingen vila. Gaaaaaaah! :-)

2009-06-11 @ 07:33:04
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0