Haha, som vanligt.

Sådärja. Blev en dusch imorse.. underbart skönt :) Emil vaknade precis då jag kom ut, vilken timing ;) Kom hem för inte så länge sen. Jag, Emil och Ebbs tog oss en promenad till storheden och tillbaka. Köpte ingenting förutom en cola :P Gick sen hem, Emil fick i sig mellis och nu har jag slängt han i säng för han såg megatrött ut. Har varit tyst ett tag så jag hoppas han sover en stund nu :)

Än så länge har vi inte köpt skruv och jag tror faktiskt inte att det kommer bli av idag heller för den delen :/ Nåja.. finns ju en morgondag också :) Hade iallafall velat fixa det innan vi åker så är allt som det ska när vi kommer hem igen :)

Nej ni. En rök på det här va?

Kommentarer
Postat av: lina

Ja, gör det. Jag har till och med fått pengarna på kontot idag!



Ja, var förbi hos Jonas och Stina idag.. Och vi pratade om Mat och prat:-) Men vi kan ju höras närmare om tid och mötesplats!:-)

2009-06-09 @ 20:01:11
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0