Fredag morgon.

Godmorgon gott folk.

Han inte med någon dusch igårkväll så jag hoppas på att Emil vill vila en förmiddagslur, för då minsann slänger jag mig i duschen! :) Blev en tidigare morgon idag, redan halv sju hörde jag plutt. Hämtade han till våran säng och där låg vi och mös tills klockan blev närmare sju, då gjorde vi välling. Så vi har nyss klivit upp :)

Denna dag vette tusan vad man ska göra? Anne ville ha sällskap till staden. Tror minsann att Jenny också ville det, eller är jag ute och cyklar nu Jenny?! :P Får se vad man hittar på.. Tråkigt att vara i stan när man ändå inte kan/får shoppa :( Men vi får se..

Nu ska jag kila vidare och kolla vad han Emil gör- Låter som att han leker marackas. (Hur stavas det?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0