Dag 3

Blev aldrig att skriva igår. Kunde inte komma in på bloggen, men det tar jag igen nu ;)

Gårdagen blev så lugn som den kunde bli med fullt hus här hela dagen. Blev inte att åka ut med båten, det blåste så extremt mycket :( Nåja, vi var iallafall ute hela dagen lång och både Emil och Ebba var gode nöjda ;) Mina tvillingkusiner plus lillkusinen (han är inte så liten längre, börjar ettan till hösten) var här hela dagen igår, gissa om jag hade barnvakt heeeela dagen? Ooooh ja! :) Dom lekte med Emil och Ebba hela dagen, båda två var helt slutkörda.. Ebba var nog värst, hon orkade inte ens gå på slutet, hon låg i vattenskålen och drack vatten. HAHA! ;)

Dagen idag har varit bra. Kring halv elva drog vi + bror iväg till Valbo hem till Morfar och Rose. Stannade där i ca två timmar, sen for vi till köpcentret. Påminner om storheden men hundra gånger större med ALLA affärer som vi har i stan. Riktigt nice, alla bra affärer under ett och samma tak ;) Köpte mig två stycken bh:ar (det var verkligen på tiden) och 5pack med sockar. Jag är nöjd :) Patrik hittade ingenting han ville ha, ovanligt?? Jonas köpte en t-shirt och Emil fick ingenting. Han har alldelens för mycket kläder så han behöver absolut ingenting! Drog oss hemmåt strax efter två och Emil slocknade i bilen på stört.

Väl tillbaka slängde jag han i sängen och där låg han till kvart över fyra. Skönt ;) Under den tiden har vi hunnit med att roa oss på eget sett såsom spela fotboll med Ebba, surrat, spelat ett skitkul kortspel som farmor köpt och sprättat en cider/öl ;) Faktiskt första cidern jag dricker sen vi kom hit. Alla andra har druckit varje dag, som det är på våra semestrar, haha! ;D Vi storhandlade på bolaget tidigare eftersom midsommar närmar sig med storsteg. Men imorgon måste vi tillbaka till Valbo för Patrik glömde sin tröja hos morfar och jag glömde gå på Apoteket. Typiskt!

Nejni. Ska fortsätta vara social med dom som är här vilket bara är Patrik, Emil, Jonas, Farmor och sist men inte minst Ebba ;) Snart blir det middag, tacos blir det idag. Gött :)

Vi ses när vi ses och vi hörs när vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0