Bara några timmar bort..

Imorgon bitti åker vi, inte alls länge kvar. Det ska bli så skönt så att få komma bort och bara vara :) Ja, bortsett från bilresan dit och hem såklart, haha.

Dagen har mestadels spenderats hemma för mig själv. Körde iväg Patrik, Emil och Ebba till mamma och pappa så jag kunde städa i lugn och ro. Tror jag höll på i 3 (!!!) timmar. Fiifan, svetten bara rann. Har tokstädat överallt. Har tillochmed tagit ut mattan i vardagsrummet och piskat den. Brukar vanligtvis bara damsuga den, men nu jävlar slog jag på stor ;) Tvättade även i samma veva som all städning så jag fick springa fram och tillbaka mellan lägenheten och tvättstugan, ett riktigt motionspass! :)

Blev middag med mamma, pappa och farfar. (Självklart Patrik och Emil också) Det var gott. Sen gick vi hem så Emil han bada innan läggdags. Han var sjukligt trött mitt lilla busfrö :) Efter Emil gick och la sig så har jag vikt all tvätt, handlat, städat badrummet, (han inte det under dagen) duschat och tagit fram allt som ska packas. Så det är en jävla röra i vardagsrummet nu kan jag lova, hah! Ska packa ner allt i väskorna och sen ska jag fan sova. Måste ha ork och energi imorgon för en (mest troligt) sut och grinig Emil. Vi får se hur bilresan går :)

Nusåå.. ska göra ett sista ryck och sen blir det sängen. Men först bjuder jag på några bilder från gårdagen :)


Brorsan på studenten. (Tror han var lite dragen, haha!)


Emil var ju självklart med och firade morbror :)


Världens goaste Emil på promenad :)


Ooooj, vilken stor tunga Ebba har


Ebba är världens bästa kompis för henne får jag minsann klättra på! :)


Undra vad Emil pekar på?

Godnatt allesammans! Om jag inte bloggar nånting under veckan så hörs vi nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kör försiktigt och ha en trevlig semester :)

2009-06-14 @ 06:03:47
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: tessan

ha det så skönt nu på semestern=)

2009-06-14 @ 09:39:13
Postat av: Marie

Haha. Han ser verkligen helt chockad ut över Ebbas tunga. :) Ha så kul på semestern! :D

2009-06-14 @ 10:34:17
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0