TACK EMIL

Världens bästa Emil somnade om igen klockan sex. Det var väldigt välbehövt för mig för jag slocknade på en gång! :) Vi klev upp igen tjugo i nio och sen dess har vi ätit frukost och inte så mycket mer. Emil far runt som ett ångvält och river lägenheten medans jag bara tittar på. Nä, riktigt så illa är det inte, men nästan! ;)

Vad som händer idag får vi se? Antagligen inte alls mycket. Om jag kommer ihåg så ska jag fara till lulebo och hämta en ny toasits för den vi har är helt trasig nu. Så det behövs göras! Sen då Emil vilar efter lunchen så ska jag ringa jobbet igen för dom har då inte hört av sig och jag måste verkligen ha ett svar! Helst för en vecka sen redan. Men dom är ju tröga, och det har jag alltid vetat om!! Ska nog gå förbi mamma också och fixa mitt cv och skicka in för nu måste jag hitta på något annat, så är det bara.

Nusåå.. Ska surfa vidare en sväng och sen busa lite ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa G

Jag kan inte säga ;) Jag kan säga kanske i september eller oktober typ HAHA=)

2009-07-13 @ 15:27:03
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0