Road trip!

Tror ni att det blev någon städning igår? Nej nej, icket det.

Förmiddagen spenderades här hemma. Diskade undan så det var fint i köket. Planen var att fortsätta min städning under tiden Emil sov middag och när han hade vaknat så skulle jag ta fram damsugaren. Ingenting blev gjort igår. Istället så for vi till en stuga/hus några mil utanför Piteå med Anne, Joni, Kevin och Petri. (Anne och Joni hyr stygan)

Vi drog dit strax baki två då ungarna hhade vaknat. Tog ett tag att komma fram eftersom det blev några stop efter vägen plus att det andra bilarna var så sega!! ;) (Då menar jag Anne och Jonis bil, hahaha ;) Så var väl framme just innan fyra nån gång. Ungarna sprang som galningar där ute medans killarna byggde upp partytältet så vi hade någonstans att sitta då det regnade. Vilket det faktiskt gjorde mest hela tiden, men det var inte så mycket regn så ungarna var ute hela tiden iallafall. Till middag grillade vi hamburgare som vi åt inomhus, riktigt goda var dom! :)

Strax efter sju börjae vi bege oss hemmåt, det tog ju ett tag att köra och vi ville komma hem i tid. Närmare halv nio kom vi oss hem. Då var det bara att lyfta över Emil till sängen och så passade jag på att städa undan här hemma, som vanligt. Patrik gick ut på gården med allt folk där ute och jag kom inte långt därefter. VI drack nån cider/öl/vin och spelade kubb. Supertrevligt :) Halv ett slängde jag in handduken eftersom jag skulle upp idag.

Klockan sju vaknade Emil så det var bara att dra sig upp. Är trött till tusen! Men men.. självförvållat att vara vaken så länge också. Idag ska jag minsann fördöka mig på att städa. Håll tummarna att det går bra och att det inte dyker upp nånting annat att göra!! ;D I värsta fall får jag ta det imorgon och då kan jag inte skjuta upp det nå mera.

Ska ta världens suraste unge nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0