Godmorgon.

Ännu en gång vaknade Emil inatt, men denna gång var klockan fyra. Lyfte över han till våran säng och han somnade om ganska så omgående. Usch vad jobbigt bär han håller på och vaknar på nätterna nu! Men jag tror att det kan vara mardrömmar?! Även fast han ligger bredvid oss kan han skrika till. Det är som att han vaknar fast han sover och nyper tag i en när han drömmer. Så känner han att någon är där och då blir han lugn.

Nåväl.. Klockan sju klev vi upp. Halleluja! Så nu har han fått sig lite välling och det är full fart igen! Idag vette tusan vad vi ska hitta på, vi får se.. Har iallafall ingenting inplanerat på schemat så jag är öppen för förslag! ;)

Sa jag föresten att jag ringt till Boden nu och sagt att jag vill komma tillbaka i Augusti? (Men dom är konstiga, dom skulle kolla om jag "fick plats" och så skulle dom höra av sig?!! Vad är det för stil, gör man så? Kan/får man göra så?? Är ju fortfarande anställd och har varit det sen 2006. Men vill dom säga upp mig så varsågod, jag skulle bli mer än lycklig!!! ;) Jag mår dåligt bara av att tänka på att jag ska dit igen! Hemska hemska ställe. Får se om jag överlever, känns inte som att jag kommer göra det. Inte det där stället iallafall. Och så kommer jag missa alla stunder då Emil går och lägger sig, kommer inte kunna natta han nån gång nästan! :( Jo, 1 kväll i veckan.. men hur kul är det då? Nä, vi ska försöka lösa det på något sätt, ska hitta mig nå annat jobb. Jag måste!

En morgonrök nu.

Kommentarer
Postat av: Nath

Du ser absolut inte ut som en uppblåst badboll Lisa!

2009-07-08 @ 11:16:11
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Lisa G

Hey! Haha jag slutar om en månad=) Jag säljer elavtal just nu

2009-07-08 @ 12:34:54
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0