Godmorgon Solen.

No more Feber, yeees! :) Dessvärre har vaknade hulliganen halv fem och har krånglat sen dess. Lyfte över han till våran säng där han har suttit och grinat eller sovit om vartannat. Tror han grinar i sömnen faktiskt. Nåja, nu har vi precis klivit upp så inte är jag ledsen inte!! ;)

Idag är det en massa massa sol. Me like! :) Ska hänga ute hela dagen lång så jag kanske får lite färg på kroppen? :) Jag och Emil ska iallafall gå ut på en timma eller två. Känns lite väl tidigt att gå ut nu tycker jag. Sen ska han få lunch och vila och då ska jag passa på att sola :P Annars blir nog dagen väldigt slapp och skön skulle jag ta och tro. Ikväll tänkte jag kanske lyxa till det med en massa gotta. Sitta i soffan och mysa och bara vara. Lät himla skönt, men vi ser ju! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

hörru lajsa minelli! jag tycker vi borde ta och samlas på tessans balkong över nån kopp kaffe eller cider!? - med tanke på vårat möte utanför systembolaget ;D

2009-07-19 @ 21:13:35
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0