Vaknar av skrik och tårar!

Klockan 06.00 vaknar jag av världens smäll. Då hade Emil ramlat ner från våran säng! :( Det tyckte han minsann inte om! Paniken kom lite smått krypandes för han hade ju kunnat skada sig! :( Nu så blev det inga skador, tror mest att han bara vart rädd, lill plutten min! :( Men allting är bra, jag gjorde välling och nu leker han här nedanför mig med våran Gitarr till Guitar Hero ;)

Idag tänkte jag och Anne plus barnen knalla till storheden en sväng. Antingen går vi på Leos Lekland eller så strosar vi bara runt på storhedens alla affärer och tar en fika, det blir säkert bra! :) Sen på eftermiddagen ska vi till Emils farmor på middag, alltid lika gott :) Ikväll blir det bara lugnt, inte många knop gjorda. Se film/tv och kanske äta nå gott, som vanligt! :P

Nu ska jag bege mig mot vardagsrummet, jag och Emil ska leka och sen ska vi sova igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Nath

Nu ärvi flyttade! (bara skitstädninge kvar!):

2009-01-25 @ 00:29:24
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0