Så var Torsdagen förbi

Dagen har varit bra.

Efter Emil ätit lunch så for vi på Ica Maxi och handlade lite saker. Så himla roligt att åka och handla med honom nu när han blivit så stor. Han tycker det är skitkul att sitta i kundvagnen och bara titta på allt och alla. Han är helnöjd då! ;) Kom hem med lite korv, bröd, mjölk, mat och lite yoghurt åt Emil och självklart en Cola till mig, haha! :) Men har hållt mig hela dagen, öpnnade den nyss faktiskt ;)

När vi kom hem så stannade vi inte inne särskilt länge för sen var det Ebbas tur att få sig en promenad. Idag blev det faktiskt en kortis, runt storsand bara. Gick förbi mamma på hemvägen så Ebba och Linus fick hälsa på varandra. Vi lät dom hälsa på varandra utomhus så att det blev en relativt neutral miljö. Som vanligt var Ebba jätteglad mot honom när han var på väg fram men så fort dom nosat på varandra i några sekunder så lät hon jättearg mot honom! :( Linus är världens snällaste hund så han gick bara undan, och sen ville han inte komma fram nå mera! Dumma Ebba! :( ska gå förbi där imorgon igen och låta dom hälsa på varandra, för Ebba måste lära sig att vara med honom tycker jag. Han ska bo hos mamma och pappa i typ 3 veckor till och hur ofta är inte vi där? Typ varje dag. Tråkigt att alltid vara tvungen att lämna Ebba hemma, så det SKA gå. Så är det bara! Jag ger mig inte! ;)

Efter promenaden har vi bara varit hemma. Suzie och Rasmus kom upp och hälsade på, riktigt trevligt! ;) Rasmus och Emil pratade med varandra på sitt eget lilla språk ;) Magnus slutade jobbet klockan fyra så han kom upp sen med go middag från MAX :) Så vi satt här och smaskade i oss maten och bara tog det lugnt.

Emil har bara sovit MAX 20 minuter under hela dagen så han var gode trött ikväll. Han fick bada så han blev nöjd och ren ;) Sen blev det nytvättad pyjamas, välling och sängen. Han däckade kvart - tio i sju! Min trötta gris :) Hoppas på ännu en bra natt, men det borde gå vägen! ;)

Nu ska jag sätta mig framför tvn och dricka min efterlägtade cola. Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0