Oväntat besök!

Gårdagen blev lugn. Jag och Emil gick till Suzie och Rasmus och lekte nån timma. Alltid lika trevligt ;) Patrik slutade två igår så vi gick hem då han kommit hem. Emil somnade redan tio i sju, han var gode trött.

Själv så for jag förbi hos Nathalie, Magnus och Nova igår kväll. Länge sen jag såg dom nu, alltid lika kul att träffas! ;) Dom är mitt i flyttstöket, mycket saker överallt, men det är så det brukar vara ;) Nån gång före tio for jag hemmåt och då började jag känna mig lite dålig. Illamående och knorr i magen.. Kom hem och tänkte spela lite tv-spel men kände mig inte alls bra så jag gick och la mig! (Och då är det nå fel om JAG går och lägger mig före elva) Gick inge vidare att somna så jag la mig på soffan istället för att kolla lite tv. När jag höll på tt däcka så skyndade jag mig till sängen för att försöka somna där.

Tydligen så lyckades jag somna men kanske bara för en timma. Då var det bara att springa till toan och där kom det ut från alla håll och kanter! Så antagligen har jag nu åkt på Vinterkräksjukan :( (Och jag som varit så nöjd över att jag ALDRIG haft den, yeee right!) Bosatte mig på toaletten i princip hela natten och självklart fick Patrik ta Emil på morgonen för jag var död!

Nu har jag inte behövt gå på toa sen tio kanske? Så framsteg, haha. Patrik börjar känna sig lite småkass, hoppas han slipper, men hur stor är chansen? Emil verkar då må bra, tur det. Har egentligen inte haft någon ork eller energi för Emil idag, tyvärr. Men idag har han lyckats roa sig själv ett tag på golvet, så jag och Patrik låg i soffan och tyckte synd om oss själva ;) Emil sover för tillfället, vi somnade i soffan allihopa. Jag och Emil mös i ena änden, och Patrik och Ebba på andra sidan, haha ;) Passade på att nöta nu lite medans jag mår bra och allt är frid och fröjd :)

Pimplar massa avslagen cola och vatten, ska ju vara bra. Men man får bara ta små klunkar men ofta. Så det så! Så det är mitt trick, hoppas det funkar? ;)

Ha en bra helg, förhoppningsvis kanske vi kan ha en bra Söndag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Uuusch, tycker synd om dig! :)

2009-01-17 @ 13:57:37
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0