Oj så negativt!

Jag var verkligen negativ i förra inlägget, haha. Dagen har nog inte varit såååå hemsk som jag beskrev den! ;) Men det känns lätt så då jag (Ja, ni läste rätt!) är understimulerad, haha! :) Är så van att alltid ha folk runitkring mig och nu när jag knappt sett en endaste kamrat på hur länge som helst (Känns då som det) så klättrar jag på väggarna här hemma! Usch. Nåväl, någon nytta har jag gjort idag och det är att jag spikat upp listerna i hallen. Det var då verkligen på tiden! Men nu är det gjort :)

Söta rara mamma kom iallafall hit med Majsvälling och Morotspuré som jag beställde av henne, så nu ska jag minsan få bukt på Emils mage. Det lilla han äter kommer ut lika fort bakvägen :/ Så imorgon ska jag koka ris åt han också, han är inte så förtjust i det men sätter jag smör i så går det säkert ner ;) Så får vi hoppas på det bästa! Tycker verkligen inte om när han inte äter :(

Nu sover han iallafall, tror jag? Är tyst åtminstone. Så jag ska väl ta tag i denna lilla disk vi har, (blir inte så mycket när ingen av oss äter i princip) sen ska jag på Ica Maxi och handla lite gotta och sånt där ni vet ;) Ska höra med Patrik om han vill ha nå speciellt. Tycker så synd om honom när han inte kan prata, enbart viska. Så jag hör aldrig vad han säger, haha. Aja, då blir det inge gnäll med andra ord :P

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: maria

Jamen du har säkert rätt! =)



Hehe ja, jag minns inte vem som gav mig grismuggen, men jag undrar om det var en pik eller nåt ;) haha

2009-01-21 @ 20:39:02
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Malin

Förhoppningsvis är det some god shit, annars blir jag ond och ruinerad på köpet :)

2009-01-21 @ 22:09:05
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: jonna

hahah, ja de gör humöret. men d går över. första dagen grina ja över allt. tex för att ja inte fattade min läxa från skolan:D man blir ett nervvrak, d hör som till:D

2009-01-21 @ 23:30:27
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Marie

Så är det när man är förpestad, ingen vill vara med en. ;) Men om Emil är bättre på fredag får ni allt masa er ut hit och fika. :D

2009-01-22 @ 08:42:41
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0