Måndag morgon

Godmorgon!

Idag har vi sovit lite längre, vi klev upp halv åtta. Underbart! ;) Och Emil åt upp nästan all välling nu på morgonen så det känns bra :) Så nu sitter jag här och nöter, Patrik är på jobbet, Ebba sover i sängen och Emil härjar runt på golvet :) Jag hör allt hur han är och drar i en sladd, haha. Nåväl, ingen farlig sladd iallafall, så han får roa sig ett litet tag till :P Han kommer säkert hit in snart ändå så :)

Så vad händer idag? Inte mycket tror jag. Ska iallafall ta en lång promenad med Ebbs idag, hoppas jag på iallafall. Min mage är fortfarande konstig, men det kanske beror på att jag knappt ätit nå sen i Fredags. Jag är som inte hungrig.. Och så är jag rädd att börja må dåligt. Men måste äta annars blir jag aldrig bättre. Hmh, hur löser vi det här? :)

Ska iallafall sörsöka få i mig lite frukost nu. Synd att vi inte har flingor, för det hade gått ner. Flytande föda på morgonen går alltid ner för mig, men nu har vi inge sånt, typiskt. Får köpa det sen :)

Ha en bra dag!

PS. Om någon har tråkigt får dom gärna komma och promenera med oss idag?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jo du, ibland händer det mirakel haha.

Sluta nu prata i hemtelen så jag kan ringa ;)

2009-01-19 @ 08:23:51
URL: http://neverendingme.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja jättegärna! Jag har länge velat få magsjuka men alltid misslyckats med mina smittningsförsök. ;)

2009-01-19 @ 08:48:14
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0