Kvällen är gjord

Gott med middag idag, speciellt då man inte lagat den själv. Som att jag nånsin lagar middag? Nejdu, haha! Orkade inte gå hem efter maten så stannade där tills Emil skulle sova, så han fick byta om till pyjamas och äta välling hos mamma och pappa, sen gick vi hem och han somnade på en gång. Skönt att han inte krånglar vid läggningen som många barn kan göra. Men jag ska inte säga för mycket, det kommer bli bakslag för oss också, i know it!

Plockat undan och diskat har jag gjort. Intressant va? Även surrat med Anne i telefonen som var less på att sitta på Arlanda, haha. Det förstår jag.. kul att sitta där själv i ca 3 timmar?! Nejtack!

Nu ska jag slänga mig i soffan och äta onyttigt. Som vanligt! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0