Jobbig natt!

Emil har bökat som fan natten till idag! Det är första gången sen han föddes och han är ju nu 8 månader. Så det var skitjobbigt eftersom jag absolut inte är van!

Han vaknade elva igår kväll och gormade i sängen till tjugo över tolv. Då gav jag han välling med förhoppningar om att han skulle somna om, vilket han gjorde vid ett tiden. Tänkte då att det här gormet var över och gick och la mig. Men så fel jag hade. Han vaknade miljoner gånger till under natten och bara låg och skrek, fast han låg i våran säng med mig. (Patrik sov på soffan, haha) Har ingen aning om när han somnade om sista gången.. kommer bara ihåg att han vaknade vid halv åtta på morgonen. Så då gav jag han välling och bytte blöja och sen tog Patrik över, så jag fick sova till tio iallafall :)

Usch, vill inte vara med om en jobbig natt igen men det känns som att det skulle kunna bli så ikväll igen. Emil mår fortfarande inte helt hundra. Han har haft feber hela dagen idag och varit allmänt gnällig. Nåväl, vi ser vad natten har att bjuda på. Förhoppningsvis sömn, haha! ;)

Vad har vi gjort idag då? Myst på här hemma har vi gjort. Sen tog vi oss ut allihopa på en promenad i det kalla vädret. Fast det var ändå väldigt skönt :) Sen blev det middag i Antnäs och sen hem för att bada Emil och lägga han. Så nu sover han och jag ska gå på Statoil och handla ostbågar och cola till filmen som börjar klockan nio :)

Det var det, måste skynda mig lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0