Inte som jag tänkt mig :(

Sådärja. Då har jag hämtat ut paketet från Linus & Lotta. Tyvärr så hade jag för höga förväntningar på kläderna/leksaken för det var inte alls som jag hade tänkt mig :/ Pyjamasen hade fötter, vilket jag hatar. Plus att bilden på deras sida på just den här pyjamasen INTE har fötter. Skumt va? Munktröjan var fin, men känns inte som att det är särskilt bra kvalité, men vi ser ju. Den andra tröjan vart jag nöjd med, tur det iallafall ;) Och sen leksaken/pianot.. Trodde den skulle vara större än vad den var. Och att den inte skulle kännas såhär B:ig! Fattar ni? ;)

Nåja. Vart ju inte särskilt dyrt. Men det är tråkigt när inte saker man köper är så som man tror/vill att det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0