Inte bra, men bättre!

Natten har inte alls varit så hemsk som jag trodde den skulle bli. Emil har vaknat 3 gånger, men inga problem att få han att somna om, bara gett han nappen som tidigare och han har blivit tyst. Han vaknade klockan 1, 3 och 5 i morse. Sista gången fick han komma och sova med mig i sängen, myspys! ;) Vi klev upp nu halv åtta, så jäkla skönt! :) Så just nu känner jag mig grymt utvilad fast jag sovit dåligt inatt, mest på grund av Emils hosta! :( Den har väckt mig ett x antal gånger, tyvärr.

Nåja, allt verkar bättre nu, han hade inte ens feber nu när jag kollade så det är skönt. Men man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken, som det så fint sägs! :P Kan ju hända att febern smyger tillbaka under dagen, who knows? Får hålla koll :)

Idag blir det iallafall en lugn dag här hemma. Som sagt, ska avvakta med att åka nånstans med Emil, inte helt hundra på att han är helt återställd. Men tänkte passa på att städa här hemma och fixa lite saker, skulle verkligen behövas!!

Sen har jag kommit på den braiga idén om att fara på IKEA, så jag och Patrik tänkte väl åka dit nån dag här i månaden. Ska handla en byrå till hallen, förvaringslådor, nå små fix och såklart vill jag handla så jag kan inreda Emils rum! Hur kul kommer inte det att bli? :) Det blir nog det roligaste rummet att fixa skulle jag tro! :) Efter Emils rum så kommer köket att prioriteras, det är så FULT.. Men det kommer det också, allt tar sin tid :)

Nu ska jag ta mig lite frukost och underhålla barnet! :)

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, ikea!

de e kul, va där igår men dom hade slut grindar. så om du ska dit kanske du vill köpa n till mig, skickar självklart med pengar;)

2009-01-05 @ 08:15:07
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0