Godmorgon tuppen!

Vaknat före tuppen idag, inge kul. Men vad gör man inte för lilleman? Eller jag har ju inget annat val helt enkelt :P Emil fick majsvälling igår kväll och har fått det nu på morgonen också, hoppas jag märker något resultat på magen, hade varit guld värt! Och jag hoppas verkligen att han får tillbaka sin matlust snart också, helst skulle det ha skett redan igår! Men det kommer.. sakta men säkert :)

Jahapp, idag då? Idag måste jag byta kupévärmaren, annars måste jag betala en ny, och det vill jag ju inte! Sen om ja orkar tar jag en tripp till växtriket, men bara om jag orkar :) Annars blir det väl lugnt här hemma. Ta någon skön promenad förhoppningsvis. Kanske tillochmed Patrik vill följa med ut? Han skulle verkligen behöva frisk luft, han har inte varit utanför dörren sen i Måndags! Tyvärr såg det ut att blåsa mycket, men det kanske avtar lite senare? Kan iallafall inbilla mig det ;)

Nu ska jag gå till Emil som börjar bli less på att vara ensam, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, man får vara morgonpigg när man har barn vare sig man vill eller inte . =) Max slog upp ögonen kl 6 imorse . Då var man inte alltför pigg . ;)

2009-01-22 @ 08:55:36
URL: http://frunilsson.blogspot.com
Postat av: lina

Ja, herregud! Du stiger nästan upp när vi går och lägger oss:-) ha, ha! Jag är expert att vända på dygnet när markus jobbar natt.. huvva! Så igår sov vi till långt in på eftermiddagen, tror vi kom ur sängen strax eter 2 (!!!) så vi hann inte göra så mycket nytta. Efter att vi varit och handlat och ätit så fick vi besök av nå kompisar:-)

Vart bor ni?? Vad gjorde du innan du blev mammaledig? :-)

2009-01-22 @ 12:29:41
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: lina

kan säga att jag har egentligen ingen jävla aning om hur varken kodmallarna eller photoshop fungerar.. men sitter man nog länge så hamnar man rätt till sist:-) någorlunda rätt iaf, ha ha!

2009-01-22 @ 12:31:54
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0