Fredag hela dagen.

Klockan är nu två. Kom precis in från en promenad med Emil och Ebba. Emil sover fortfarande och Ebba äter en SEN frukost, haha! :) Snart kommer även Patrik hem, han slutar klockan två.

Dagen har varit bra. Emil vaknade lika tidigt idag som igår, närmare halv sex! Fast den här gången lyckades jag få han till att somna om efter vällingen, så vi klev upp klockan åtta. Och jag kände mig så sjukt utvilad, helt underbart :) Vi åt frukost, lekte och donade innan vi gick ut med Ebba. Blev en kortis runt Marieberg. Lämnade Ebba hemma och så kom Anne och Kevin och hämtade upp oss. Så idag har vi varit med Marie och Vincent, Marie har klippt både mig och Anne. Riktigt nöjda blev vi :) Fast det blir jag ju alltid :) Vi var hemma igen till ett och sen dess har vi varit ute, så vi har inte hunnit göra nå mer än så länge.

Jag ska nog passa på att ta mig en smörgås innan busen vaknar! (Vilket han kommer göra vilken sekund som helst eftersom han ALLTID vaknar då jag ska äta)

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0