Daten är slut.

Så var det kväll.

Blev en promenad runt indstriområdet med Ebba plus att vi gick en liten omväg på väg hem, så vi var ute i lite mer än en timma, jättehärligt var det! :) Väl hemma så lattjade vi på och gjorde ingenting vettigt. Vid fyra tiden knallade vi till Suzie och Rasmus. Jag lekte med barnen medans Suzie duschade och sen började hon med maten. Blev en enkel rätt, Spaghetti och köttfärssås, men det är alltid lika gott :) Sen blev det lite surr och halv sju så kom även Elina, Jossan och Lars! Jättekul att se dom, hur länge sen som helst nu. Jossan är ju värsta stora tjejen, gullungen ;)

Strax före åtta var vi hemma så det var bara att lägga Emil på en gång. Han är så söt när han är sådär trött, det är som att han väntar på att få gå och lägga sig, för så fort jag lägger ner han så lägger han sig på sidan och somnar på en gång. Han vet hur han vill ligga, haha ;) Min sötunge!

Själv så sitter jag bara och ugglar. Patrik slutar halv elva så det är ju en timma kvar. Får försöka sysselsätta mig på nå sätt, blir väl att jag fastnar vid datorn som vanligt ;)

Imorgon vet jag inte vad som händer och sker. Antingen om vi skulle till stan eller om vi skulle hem till någon och fika? Vi ser ju, vi skulle höras på förmiddagen. Nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: jonna

jonnan hon kan inte bestämma sig än:) vet iaf att hon ska på ett kalas ngn gång mellan 12-18 och ska plugga på kvällen:) men vi ser i morron:)

2009-01-28 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0