Bra dag! :)

Morgonen började väl inte sådär superbra. Men dagen har bara blivit bättre och bättre :)

Jag och Emil gick och la oss igen och vaknade efter en timma då Marie ringde och väckte oss! Den busen ;) Men det gjorde absolut ingenting, skulle ju hinna med att duscha och dylikt innan vi skulle iväg :) Hoppade i duschen och gjorde oss klara och sen brummade vi iväg till Pia och Meja! :) Hundra år sen (Och det menar jag också, iallafall 1 år sen ;) jag träffade Pia så det var på tiden. Så fick jag se lill Meja och hon fick se stor Emil :) Även Marie, Nathalie och andra mammor plus barn var med. Jättetrevligt var det :) Jag och Emil var hemma strax efter ett, Patrik skulle ha bilen till jobbet då.

Emil somnade i bilen påväg hem så lyfte bara över han till vagnen, hämtade Ebba och sen knallade vi ut och gick en liten sväng. Vi mötte upp Emils farmor och sen gick vi hit. Så Emil och farmor Anki har busat på bra idag :) Strax efter att hon åkt så fick Emil gröt. Han var jättetrött fortfarande men nuför tiden så vägrar han att sova på eftermiddagen, så han brukar vara pain in the ass hela eftermiddagen/kvällen, men peppar peppar, han somnade för ett litet tag sen!! :) Var länge sen han tog en eftermiddagsvila, men det gillar jag. Jag får lite egentid plus att han är mycket gladare sen också! :) Perfekt helt enkelt.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Blir nog bara hemma, men man vet aldrig.
Kommer säkert uppdatera senare också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0