Åååh vad tidigt!

Emil vaknade före fan idag, ville kliva upp redan vid 5!! Men det kunde han fet glömma, haha :) han fick ligge brevid mig och leva rövare till halv sju :P Nu har vi alldelens nyligen klivit upp från en liten vila. Emil är pigg som vanligt men jag är sjukt trött! Usch och blä för att vara trött..

Patrik har sovit på soffan inatt igen. Han har inte spytt nånting inatt så det är ju framsteg :) Däremot så kan han knappt prata, han har blivit jättehes så man hör knappt vad han säger. Och ont har han också! Hoppas han blir bättre snart. Emil vet jag inte riktigt hur det är med.. ska fixa lunch åt han på en timma och hoppas att han vill äta. Idag får han gröt som är så himla gott! ;)

Annars vette tusan vad vi ska göra idag. Bara ta det lugnt. Måste iallafall åka till storheden och byta kupévärmaren som helt plötsligt slutade fungera! Och vi har inte ens haft den 1 månad. Så en ny ska jag minsann ha! (Givetvis har vi kvittot ;) Kanske att man svänger förbi växtriket också, vi har tydligen kvar 100kr i presentkort där, häftigt.

Ikväll är det hundhuset. Är väldigt sugen på att fara men det beror ju på hur mina gubbar mår! Så vi får se helt enkelt :)

Ska ta och ringa lite samtal nu, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0