Cider och Singstar

Så var det Söndag kväll.

Gårkvällen var jätterolig! :) Bra sällskap och mycket Singstar! Haha ;) Höll igång till 2 tror jag (?) och sen drog vi oss hemmåt. Jag kan ju säga att jag STUPADE i säng, kommer inte ens ihåg när jag somnade, men antagligen på en gång! Haha :) Kan sammanfatta kvällen som skitbra! :D Lite bilder kommer, fast dum som jag var knäppte jag bara kort på tjejerna och inte på killarna, haha! :P

Dagen har varit helt okej. Vaknade hundra gånger på morgonen och funderade vart Emil var, men kom på mig själv varje gång att han inte var hemma, haha. Klev upp strax före tolv och slappade. Klockan 2 knallade jag över till mamma för att få se min lilla prins! Han blev jätteglad, min skitunge! ;) Stannade där ett tag och sen kom Patrik och Ebba och vi gick en snabb promenad. Sen dess har vi bara varit hemma och lekt och myst :) Emil var supertrött så han somnade kvart i sju, och sen dess har jag knappt hört ett endaste pip från han. Bra! :)

Skrev igår att Ebbas klo hade delat på sig. Idag (eller igårkväll men då var vi ju inte hemma) så hade den lossnat, den låg på vardagsrumsgolvet. Hoppas det växer ut en ny så fort som möjligt, pulpan är så jäkla känslig. Ebba råkade springa in i Patriks fot med den "trasiga" tassen och hon tjöt rätt ut och så började det att blöda! :( Så inge bus för henne på ett bra tag, bara promenader. Tyvärr :( Men det blir nog bra snart, då kan vi leka igen :)

Nu ska jag slänga in lite bilder här på bloggen från gårkvällen, sen lägger jag även in nya bilder på Emil på pixbox, (pluppi.pixbox.se) så se och njut ;P


Jonna gör nån knasig min? ;)


Ida och Maria. Dom ser väldigt lyckliga ut, ellerhur? ;)


Jonna är glaaaad :)


Tjejligan sjunger! :) Jonna, Emma, Maria och Ida


Jonna och Maria!


Jonna spelar tuff ;D


Maria och Ida sjunger för fulla muggar :)


Sötnöt :)


Men läcker då! HAHA :)


Maria är LYCKLIG ;)


Galen Jonna! :D


Freaks!! :)


Emma, Maria och Jonna

Det var det, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: jonna

woho:) kul å se bilder! haha, tur att man alltid e så normal! singstar e fan ett måste på alla fester, haha. du får komma hit å öva;D

2009-02-02 @ 00:23:20
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: maria

men ooj så snygga bilder! men alltså killar, fanns det såna här också? ;) haha vi hade ju vår egen lilla tjejfest =D tack för en trevlig kväll, skit kul att ni kom! =)

2009-02-02 @ 10:04:01
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0