Uppe lååångt före tuppen

Blev inte en så hemsk natt som jag trodde. Men det blev en tidigare morgon iallafall. Strax före sex nån gång slog Emil upp sina fina ögon så då var det bara att le och se glad ut :) Ärligt talat så var/är jag inte särskilt trött, men det kommer snart, tro mig ;)

Han skrek två gånger igårkväll men sen har det varit tyst några timmar. Imorse vid halv fem vaknade han men då fick jag han till att somna om för då fick han sova med mig :) Men sen halv sex, då skulle vi minsann upp och hoppa! Så det var bara att dra fram snorsugen, och jag kan ju säga att den INTE är populär, haha! Han bara skriker, tårarna sprutar och armar och ben sprattlar som på en fisk. Men jag klarade det :P

Nu står Emil här och leker med flyttkartongen som står i datarummet. (Vi har inte packat upp alting ännu, okej? Haha) Ska avrunda nu och gå till vardagsrummet, där finns mer saker att göra för lilleman :)

Föresten, jag börjar nog också bli sjuk! :( Har ont i öronen när jag sväljer, bläää.

Nu drog Emil, måste kolla vad han gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0