På bra humör!

Godmorgon Sverige!

Gissa vem som är utvilad idag? Jo, jaaaag :) Emil har en tendens att alltid kliva upp kring halv sex - sex tiden, men idag sov han till sju! Och det häftigaset utav allt var att sov till sju utan att vakna en endaste gång och krångla på morgonen. Underbart! :)

Just för tillfället så ligger Patrik och Ebbs och sover, Emil sitter nedanför mig och leker med en internetdosa och jag nöter som vanligt. Måste passa på den här tidpunkten för nu ockuperar inte Patrik datorn ;)

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Blir nog mest mys här hemma och promenad med Ebba. Jag kännr som på mig att det ska vara skönt ute idag, men man vet ju aldrig :) Ikväll så var det planerat att åka till Durrudden (Piteå) för att umgås med Elina och c.o men vi får se om det blir något? Lars hade fått feber men jag hoppas han är frisk och kry idag :) Kändes riktigt kul att fara iväg en sväng och vara nånstans där jag aldrig har varit :)

Nu orkar jag inte skriva nå mera. Men jag bjuder på några bilder :)



Såhär söt och grisig blir Emil när han äter gröt själv ;)


Riva sönder servetter är SUPERKUL, fast man är trött.


Klättra på spisen är det bästa som finns! (Nu går inte det lika bra, fick ny spis igår)


Emil ute på promenad! :)


Emil läser bok och Ebba är trött


Den söta klädhängaren som ska vara i Emils rum :)


Emils nya sackosäck!

Nu var det slut.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken cool sackosäk :P

2009-02-21 @ 08:31:12
Postat av: Anonym

sackosäck menade jag :P

2009-02-21 @ 08:32:04
Postat av: jonna

jaaa. en sån vill ellen haa:) fast en tjejigare;p

2009-02-21 @ 08:48:31
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Marie

Så ni fick en ny spis nu? Fan va bra! :D

2009-02-21 @ 08:57:03
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anne

haha härmapa nä skoja bara visst luktade den lite äckligt när du tog bort plasten våran luktar fortfarande lite......jätte fin hängare=o)

2009-02-21 @ 09:48:02
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0