Godmorgon

Uppe före tuppen, som vanligt ;) Men det gör ingenting, kommer ändå gå och sova på en timma eller två. Det går inte att motstå när jag ligger brevid mysgrisen min, det ser så mysigt ut :)

Idag blir det bara att vara hemma på förmiddagen, ta det lugnt och mysa på. Nathalie och Nova kanske skulle titta förbi? Berodde nog på om dom hade bil eller inte? Hade varit jäkligt skoj iallafall :) På eftermiddagen blir det att fara till Marie på fika för hon blir hela 23 år idag!! :) Grattis grattis Marie! :D Stora damen. Länge sen vi var där nu också så det ska bli kul :)

Det var väl allt jag hade på hjärtat. Nu ska jag gå och kolla om Emil har bajsat. Jag hoppas på det, för han gjorde aldrig det igår.

Kommentarer
Postat av: Marie

Varsåkåt (mitt nya varsågod-ord till Lycka) det är bara att komma. :D

2009-02-19 @ 07:40:54
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0