Yr i bollen!

Riktigt jäkla yr i bollen är jag idag, eller iallafall nu. Så jälva trött! Blev inte alls särskilt sent igår, kom mig i säng innan tolv åtminstone! Dessvärre ville Emil kliva upp redan halv sju idag, men vad gör man inte för världens bästa kille?! ;)

Då jag har lämnat av Emil på dagis så ska jag minsann lägga mig på soffan och vila lite! Låter superskönt ;) Måste bara komma ihåg att ställa väckarklockan så att jag inte vilar för länge! Måste ju hinna med nånting annat idag iallafall ;) Typ som att diska! Det är väl den planen jag har för dagen.

Nu ska jag göra Emil sällskap i vardagsrummet där han står och äter choklad coh ser på julkalendern! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0