Snälla, ge mig en kul jul!

Gokväll.

Dagen har spenderats enbart hemma. Emil har knappt varit utanför dörrren idag. Då han vilade på dagen passade jag på att ta ut Ebba på en snö promenad! Det var minsann uppskattat ;) Sen då jag och Lotta for till jobbet så for dom andra till farmor Anki för att käka middag.

Då jag kom hem från jobbet (där det för övrigt gick dåligt, men jag skyller på att jag fick börja på ett nytt projekt idag ;) så hör jag Emil skrika. Han hade tydligen varit superjobbig ikväll så Patrik. Så jag gick in i vårat sovrum där han låg och skrek för sig själv ich försökta trösta honom men det funkade inte. Han kändes än en gång lite varm så jag gick upp och bytta blöja på honom och gav honom en supp. Struntade sedan att ta på honom pyjamasen, jag la han direkt i våran säng. Där låg vi inte länge förrän han hade somnat! Så antingen börjar han bli sjuk (snälla snälla snälla, låt oss få ha en frisk jul) eller så är det tänderna som spökar! Jag håller tummar och tår för att det är tänderna.. Nåväl, lyfte öve rhan till sin egna säng för ett tag sen och det är fortfarande tyst så förhoppningsvis sover han hela natten. Vi får väl se imorgon hur det blir med dagis?

Nu ska jag faktiskt ta mig en kvällsrök och sedan borta tänderna så jag är redo för sängen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0