Skönt..

Goddag.

Dagen började med en skön sovmorgon till strax efter nio. Underbart! :) Klockan tio klädde vi allihopa på oss och gick ut en sväng. Tanken var att Emil skulle få åka lite pulka men nej nej, det ville han minsann inte! Han skulle gå :) Så det fick han göra istället. Som jag skrivit tidigare så har vi bara en baby pulka men vi ska nog gå förbi hos mormor&morfar senare idag och hämta hem en vanlig pulka :)

När vi kom oss in fick Emil lunch, idag vart det blodpudding med lingonsylt, gött :) Sen blev det hopp i säng för hans del men nog fan tog det bra länge innan han somnade! Säkert närmare en timma, men nu sover han iallafall :) Själv så snörde jag ihop en liten pannkakssmet, diskade och gjorde sen lunch åt mig själv, det var gott :)

Nu ska jag faktiskt gå och göra nå annat, som att ta en rök kanske? Sen får vi se när Emil behagar att vakna? Blir spännande! ;)

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: karin j

Skönt med sovmorgon! Inte dumt när man kan lyxa till det:)

2009-12-04 @ 19:59:08
URL: http://karrrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0