Skjut mig

Just nu känns det så! Har ingen ork i kroppen för fem öre, känner mig hängig och risig och allt därtill.

Patrik gick upp med Emil strax efter fem, han har krånglat som fan inatt! Så nu har jag gått upp och Patrik gick och la sg för han var supertrött. Och här hemma ser det ut som ett bombnedslag! Emil har gått lös på allt. Och då menar jag verkligen allt! Jävlig är han också. Innerst inne så är nog han också jättetrött, men tror ni det går att intala honom det? Såklart inte. Men det trodde jag inte heller, haha.

Idag skulle jag ha jobbat, men så blir inte fallet. Inte som jag mår just nu! Det blir en lugn dag hemma med ett undantag då vi åker förbi Andreas och säger grattis. Han fyller nämligen år idag! Grattis grattis :)

På tal om det så ska jag snöra iväg ett sms åt honom så han vet att vi kommer ihåg han ;)
Trevlig morgon!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bara för att strö lite salt i såren.. Vincent somnade före 19 igår och sover ännu, klockan är nu strax 9 på morgonen. Inget tjorv alls inatt, bara sömn för hans del.. och för våran. Och ja, vi städade huset igår så det är rent och fint här hemma. Hihihihi. ;)

2009-12-27 @ 08:57:08
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lotta

God jul på dig Lisa! :)

2009-12-27 @ 12:24:23
URL: http://lottisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0