Morsning korsning.

Godmorgon! Igår vart alla Emils kulklappar inslagna, iallafall dom som är köpta! ;) Så nu står dom fint i hallskåpet och väntar på att få bli öppnade :) Inte så många dagar kvar nu, endast 11 :)

Tanken var ju att göra årskalendrar till mamma&pappa och Anki&Björn som jag gjorde förra året men det verkar inte kunna bli av i år! :( Så vi får väl se vad jag hittar på åt dom? Brorsan vet jag inte heller vad jag ska köpa åt? Kanske ett biokort? Vi får la se.. Emils julklappar är ju som sagt fixade (öfrutom ett eller två till som ska köpas) och det är det som är huvudsaken. Att plutt får nå klappar :)

Idag är det jobb på schemat. Känns då aldrig som att jag får vara ledig! :( Men men, bara den här veckan och så några dagar nästa vecka kvar, sen har jag lite jul ledigt i sisådär 11 dagar. Det kommer bli skönt! :)

På tal om julen så ska jag nu passa på att beställa julkorten som jag ska skicka, det har jag totalt glömt bort, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0