Dra mig baklänges!

Fick mig en sovmorgon idag iallafall :) Nu klockan åtta klev jag och Emil upp, helt underbart :) Han vaknade vid fem och då lyfte jag över honom till våran säng. Tog ett tag innan han somande om, men han somnade iallafall om :)

Idag får vi se vad som händer. Antagligen ingenting speciellt. Vi ska iallafall äta middag med mamma ikväll och sen blir vi bara hemma. Ett lugnt nyår med andra ord. Men vad spelar det för roll? Finns ju ändå ingenting att göra, haha. Jag ska iallafall mysa med Ebba så hon kanske kan känna liiite lugn iallafall. Hon är ju nämligen livrädd för fyrverkerierna! Inte roligt alls :( Hon skakar och bara vandrar runt runt runt, sätter sig aldrig ner och kan absolut inte finna ro till att lägga sig heller. Så vi får se hur det går ikväll.

Nu låter det som att Emil river hela köket. Ska kolla vad han gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0