Dagis, here we come!

Godmorgon.

Emil sov i egen säng till klockan sex - halv sju och sedan låg vi och myste i våran säng till klockan sju. Nu är han som vanlig igen (som han varit på dagarna) och ingen konstig Emil som han nu har varit två kvällar i rad. Så idag får det bli dagis! Om det nu skulle vara något så ringer dom ju och säger det, så det är ju ingen fara.

Själv så ska jag passa på att städa och tvätta nu på dagen. Förhoppningsvis så hinner jag med så mycket som möjligt innan Emil kommer hem så jag slipper fortsätta imorgon!

Och idag är det sista dagen att jobba innan jul, fan så underbart! :) Blir ledig tis-lör så jag jobbar på söndag, men sen är jag ledig igen tom nästa söndag! Alltså kan man säga såhär; ledig 4 dagar, jobb 1dag och sen ledig i 6 dagar. Lovley! :) Myspys ska det då bli. Förhoppningsvis hittar vi på nå kul under mina lediga dagar :)

Nu ska jag och plutt borsta tänderna och sedan klä på oss och invänta dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0