Soliga Söndag :)

Gokväll.

Blev minsann att somna om imorse, men lite längre än planerat. Halv tio steg vi upp men det gjorde ingenting för dom for senare än så :) Knallade dit på en gång och sa hej och hejdå, alltid lika tråkigt när släkten åker hem :( Emil fick i sig lite lunch innan vi knallade därifrån. Stannade här ute hos Emma, Henrik och Kate så ungarna fick vara nakenfisar och bada i Kates pool :) Underbara barn! Halv två var vi inne igen och jag slängde Emil i säng på en gång. Solade sen lite på balkongen och mös på i sommarvärmen! :) Halv fyra vaknade plutten och vi tog oss en promenad till vattnet så Ebbs fick bada lite. Sen bar det av hemåt för att göra middag. Vi käkade grillat med pommes och kall bea sås medans Emil fick nöja sig med fiskbullar i hummersås och potatis, men lika nöjd för det var han! ;D

Gick sen ut igen och lekte med Kate innan det var dags att gå in halv sju så Emil skulle hinna få sig ett bad innan läggdags. Tessan kom förbi just då Emil badat klart så jag gav han välling och la han och sen for vi på Ica Maxi där jag handlade lite gotta för ikväll och så smaskade vi i oss en varsin glass :) For sen hem och lämnade grejerna och bytte om till bikini för ikväll har vi varit och tagit oss ett kvällsdopp med Andreas! Hade gärna kunnat få vara lite varmare, både i luften och i vattnet. Ebba fick också följa med och bada, det gillade hon :) Kom mig ut från duschen för en liten stund sen, var tvungen att tvätta håret och ta mig en varm dusch, underbart skönt! :)

Nu ska jag käka lite choklad och dricka cola och sen sova. Imorgon om det är fint väder så blir det mest troligt storsand med Emma, Henrik och Kate. Hoppas på sol och värme, hoppas hoppas hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0