Sensation!!

Godmorgon.

Igår spenderade vi förmiddagen i stan. Blev en lunch på M&P med Thess och Erika och sen en snabb sväng på stan. Det enda jag kom mig hem med var 2 tröjor till Emil. Blev en snabb visit på stan, vi var hemma redan klockan ett. Emil slängde jag i säng på en gång och där sov han tills klockan vart tre. Under tiden njöt jag av solen både på balkongen och här utanför. Emma och Tequila kom förbi en sväng och var sociala.

Då Emil hade vaknat gick vi förbi hos mamma och pappa en sväng och sen hem och gjorde middag. Halv sex for jag till Lindex på storheden för att hitta byxor till Emil. Allting var jävlart slut i storlekar på stan. Hittade 4 par som jag köpte, så nu har han så han klarar sig ett tag framöver. (Jag trodde inte han hade nå byxor alls, men nu har jag insett att han faktiskt har 10 par som passar och är för stora, så nu räcker det med byxor!!) Och så nu till Rubriken; Väl inne på Lindex ringer Patrik och säger att Emil har bajsat!! Vet ni vad han gör då? Han byter den satans blöjan! Helt jävla otroligt. Så nu har Patrik bytt sin första bajsblöja! Hurra hurra hurra, hahah ;D Nåja, det var ju bra träning eftersom jag börjar att jobba på Måndag (fan fan fan, jag vill inte!) och då har han ju inget val ifall det blir bajskalas! :P

Igårkväll då Emil hade gått och lagt sig gick jag förbi Suzie en sväng och hälsade på. Tittade lite på lilla Ronja också, så underbart söt och liten! :) Sen när jag kom hem så tog jag tag i det jag tänkt att göra länge. Gå igenom och rensa bland ALLA Emils kläder. Nu snackar vi från storlek 44 upp till stprlek 80. Det gick bra, nu har sparat en del saker och rensat bort en hel del. Så dom som är intresserade får komma och rota, annars "slängs det bort".

Idag verkar det bli en lugn och lite småtråkig dag tror jag? Solen är inte framme, men vi kan ju hoppas att den kommer tillbaka idag igen? :) Jag ska iallafall passa på att åka till Boden medans Emil vilar. Måste åka och skriva schema, har skjutit upp det hela veckan så nu är det dags. Sen så skulle jag behöva åka och hitta nå skor åt lilleman. Det är de enda som vi saknar nu.. gympadojor i rätt storlek.

Världens argaste Emil är i farten, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aldrig bytt bajsblöja förrens nu?? Då var det FAN I MIG på tiden. Vad du har vart snäll...

2009-08-07 @ 14:43:46
Postat av: Lisa

Jennie: Jag vet att jag varit snäll, men du ska se hur känslig Patrik är för allt som har med spya och bajs och sånt att göra. När Emil spydde så spydde Patrik, en tradition, hahah! :)

2009-08-08 @ 07:49:38
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0