Nytt projekt, nya tag!

Gokväll. Dagen har gått i lugnets tecken mestadels. Passade på att röja upp i köket medans Emil vilade. Sen satt jag och surrade här ute på bänken med Emma ett taf innan jag gick in till en nyvaken Emil :) Då vart det mellis för han och sen tog i oss en promenad med Ebbs. Väl inne så han jag bara varva ner i 3 sekunder för sen bar det av till jobbet.

Kvällen har varit minst sagt intressant. Ett nytt projekt och nya roliga människor att surra med, haha! :) Det blir nog bra i slutändan. Gick sådär idag men jag skyller på att det var första dagen med något nytt. Och jag var ju inte sämst heller :P Ska bli spännande att se hur det går imorgon. Förhoppningsvis bättre iallafall, idag var det ju bara uppvärmning ;)

Ska strax slänga mig i sängen, känner att jag börjar bli väldigt trött. Och jag antar att Emil vaknar tidigt imorgon för det brukar inte hända ofta att han sover länge 2 dagar i rad. Men hoppas kan man ju! :P

Här kommer Emils nyinköpta regnkläder från igår + lite annat smått och gott :)





Regnbyxorna kom inte med, men dom ser likadana ut som jackan! :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0