Mammahjärtat är helt igen! ;)

Gokväll.

Städningen gick väldigt bra. Hängde ut både mattor och sängkläder på vädring på balkongen medans jag gick lös här inne. Jag damtorkade, damög och skurade. Relativt fort gick det! Skönt :) Halv tre var vi i Måttsund för att hämta hem hjärteklimpen! Han var så glad så, och väldigt trött. Varit ute i princip dygnet runt och levt jävul, haha ;) Men det är bara bra att han får frisk luft. Kom oss hem kring halv fyra och vi busade lite här ute. Sen vart det middag och pappa Patrik for iväg på galejj. Vi tog oss en promenad till Statoil och handlade lite och sen hem igen.. Då fick Emil sig ett bad och sen gå och lägga sig redan före sju! Han var dödstrött, han hade tydligen bara sovit max en timma på hela dagen.

Då Emil hade somnat så gick jag ut på gården för alla grannar grillade. Emma och Henrik var så snälla så dom bjöd mig på middag! :) (annars hade det blivit nudlar för min del ;) Blev goda korvar med pommes till och två "såser" till, supergott :) Emma och Tequila kom också förbi sen så vi har suttit ute och surrat, druckit nån cider/öl och spelat kubb. Supermysigt :) Kom mig in för ett tag sen. Har just bäddat sängen och fixat i ordning lite. Strax blir det sängen för jag är sjukt trött plus att det säkerligen kommer bli en supertidig morgon. Tyvärr! Hah ;)

Imorgon blir en riktigt bra dag, jag känner på mig det!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0