Första dagen avklarad.

Imorse gick Parik upp med Emil. Skönt var det, för herrn i huset vaknade nämligen klockan sex och skulle göra morgon. Jag sov sött vidare fram tills klockan vart åtta, riktigt skönt :) Jag och Emil tog oss en snabb morgonpromenad med Ebba och sen var vi utanför Emma, Henrik och Kate och busade lite innan det var dags för lunch. Slängde Emil i säng direkt efter maten och så ställde jag mig och gjorde chiliconcarne (??). Då maten var klar lämnde jag den så fint så på spisen och for och plockade upp Sara&Freya som hängde med till Skokanonen. Äntligen hittade jag skor till Emil!! Det var då verkligen på tiden. Dom skor han haft har jag verkligen älskat och dom fanns på skokanonen (dom är köpta på Lundins i stan) i två olika färger så jag tog dom blå/röda eftersom han haft dom orange/gröna. Nice! :) Även Sara hittade skor till bägge barnen, bra bra :)

Väl hemma så vaknade Emil och jag passade på att koka ris innan vi tog en promenad hela familjen med Ebbs. Var tillbaka strax innan tre så det var bara att slänga i sig lite käk och fara mot Boden. Har faktiskt gått bättre än jag förväntade mig. Givetvis så hade jag glömt bort en hel del men jag kom in i det rätt snabbt! Känns som kul att vara tillbaka och träffa alla goa tjejer, men samtidigt så känner jag att jag hemskt gärna hade varit hemma ett halv år till :) Eller iallafall hitta mig något annat jobb, i Luleå! Nåja.. Det hade gått bra här hemma för resten av gänget som tur var. Inte för att jag trodde nå annat heller men JAG tyvker det är jobbigt att åka sådär när jag är van att vara med Emil i princip 100%. Han sov så gott när jag kom hem. Tråkigt att jag aldrig kan lägga han längre, inte blir det ofta numera. Max två kvällar i veckan! Åh, vi får ta vara på den tid vi har med varandra! :)

Nu är jag helt jävla slut i skallen! Inte van vid det här jobblivet, haha. Ska börja göra mig redo för sängen tror jag. Vi får se vad som händer imorgon. Hade varit kul med fint väder och en massa massa mys ute :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0