Torsdag och Fredag.

Ska försöka dra igenom en snabb sumering av Torsdag och Fredag. Lycka till att den blir kort, hahah.

Torsdagen klev vi upp tjugo i nio. Helt sjukt!! ;) Tog tag i damsugningen på en gång och gick sen över till grannen som bjöd på pannkaka (eller plättar som alla andra så fint kallar det för) till frukost. Gött :) Klockan tio gick hela familjen till mamma och pappa där släkten var, de kom på Onsdag kväll. Vi gick till Snickar där Ebba fick bada och det gjorde även Rasmus. Sen ville dom till storsand och då gick vi hem för Emil var grymt trött. Blev lite solning på balkongen för mig medans han vilade. Sen blev det helt plötsligt lite småtressigt. Jag duschade, fixade mig, fixade käk åt plutt och allt sånt där. Sen for jag och Andreas till Jenny och Fredrik :) Kort och gott så vart det en lyckad kväll. Visst hade det kunnat vara roligare vissa stunder, men vafan! Sånt som händer :)

Fredagmorgon klev jag upp klockan nio faktiskt. Relativt pigg och utvilad :) Blev lugnt här hemma hela förmiddagen tills Emil hade fått vila efter lunchen. Blev en promenad till Rimi och tillbaka för att handla lite. Väl tillbaka knallade jag och Emil direkt till storsand med min faster och hennes tre barn. Där var vi mellan tre och fem och Emil stortrivdes! :) Kröp runt i sanden och lekte lite lätt i vattnet. Men bäst var nog ändå alla kakor, haha ;) Gick sen hem så Emil fick i sig lite middag och sen gick vi till mamma och pappa igen. Där åt vi en sen middag, vid sju. Blev enkel mat, hamburgare och pommes, dock alltid lika gott ;) Gick sen hem och la Emil där vid kvart över åtta tiden. Sen gick jag ner till grannarna Tommy och Carola för där satt Anne och Marri (Carola är Marris storasyster) så jag surrade med dom en liten stund innan dom for till kalaset. Min kväll fick bestå av diskning, men det gjorde inte mig nånting eftersom jag hade fått ha mitt roliga på Torsdagen :) Kom mig i säng före tolv och det var bra!

Förstod att det skulle bli en tidig morgon idag. Emil vaknar alltid extra tidigt när han får vara uppe längre. Så idag började han leva rövare vid halv fem. Jippi! Strax baki fem var vi uppe och det kändes tungt. Nu däremot har jag lagt han igen för han såg megatrött ut och än så länge är det tyst. Ska gå och tjuvkika på honom och sover han så ska jag försöka göra samma sak! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0