Varvar ner..

Hejsan hoppsan vad jag har varit stressad idag! Egentligen för ingenting speciellt. Men jag är alltid stressad, fråga Emma. Hon klagar alltid på att jag stressar för ingenting, haha! :D

Då Emil vaknade imorse så väckte vi Patrik och Ebba. Dom tog morgonpromenaden till Rimi och hämta bilen för att att fara och köpa olja och oljefilter till Bettan. Jag och Emil passade då på att äta lunch och damsuga+skura. Så nu är det någorlunda rent igen ;) Då jag var klar med städbestyren så for vi på Ica Maxi och storhandlade. En massa pengar gick det och ändå känns det inte som att vi fick nå mat. Konstigt det där! Nåja, lite mat blev det iallafall :) Vet redan vad jag glömt att köpa, lite småsaker så det tar jag nog imorgon. Plus att jag glömde skriva upp vad för ingredienser jag ska handla inför Emils kalas så det måste jag också köpa imorgon :)

När vi kom hem så var Emils farmor här. Patrik och Ebba skjutsade hem henne (dom är fortfarande borta) och jag passade på att lägga Emil så han fick sova lite. Tur att han slocknade på en gång för då passade jag på att packa upp all mat. Så nu är det inte så mycket mer som står på mitt schema tror jag? Måste gå och boka tvättstuga till någon dag, helst imorgon. Sen så måste jag påminna Patrik att fixa med sina ärenden och sen kan jag koppla av helt ;)

Dollarstore orkar jag inte stressa till idag, så det får bli en annan dag. Ikväll kanske jag och Anne ska och sola, vi får se. Det hade varit superskönt och avkopplande ;)

Nu ska jag slänga mig i soffan innan pissnisse vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0