Våran dag..

Tyvärr inte så intressant att läsa om, haha ;)

Blev en promenad till storheden för att äta mukglass :) Det blev bara jag, Emil och Ebba men det gick ju det också :) Jätteskönt att sitta ute i solen och mysa :) På vägen hem somnade Emil så vi stannade här utanför ett tag och stekte i solen, iallafall jag och Ebba, inte Emil :) Ebba var jättelycklig, hon verkligen älskar att ligga i solen :)

När vi gick in så vaknade Emil, tyvärr. Han hade behövt sova mera, men men :( Ebba slängde jag ut på ballkongen vilket var sjut uppskattat :) För det första fick hon ligga ute i solen (tyvärr inte lika kul som att ligga i gräset, men det kommer ;) och för det andra så hade hon tillgång till vatten hela tiden, haha! Nu låter det som att min hund aldrig får vatten, men så är det verkligen inte :) Går bara inte att ha vattnet framme eftersom Emil tror att man ska plaska och bada då. Men jag vet när hon är törstig, då ställer hon sig där skålarna brukar stå :)

Eftermiddagen har varit lugn, myst på här hemma. Efter Emil hade somnat for jag till Emma för att hälsa på och titta på valparna! (Det var självklart valparna som lockade mest, hehe ;) Så sjukt fulsöta, än så länge :) Nu påminner dom lite om små råttor, men snart är det fina vita lurviga hundar :) Mysiga var dom! Just fan, åkte ju även till Emma för att hämta hem min keps. Men självklart så glömde jag bort den. TYPISKT!

Kom hem för ett tag sen och har stora planer på att gå och lägga mig jättesnart. Är riktigt trött. Imorgon blir det att fara till stan, det blir kul :)

Nu borsta tänderna, sen godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0