Sovmorgon.

Jamenvisst. Patrik gick upp med Emil idag. Själv så sov jag till halv åtta, underbart :) Kan ju säga att jag fått många timmars sömn inatt, somnade i soffan klockan tio, haha :) Så jag skrapade ihop 9½ timmar, inte illa ;)

Emil far runt som ett ångvält på golvet och Patrik&Ebba har gått och lagt sig igen, slökorvarna! Själv så är jag pigg som en mört och uttråkad. Vill hitta på nånting idag! Men vad?? Hm.. Emil ska iallafall få lunch snart och sen kanske vi kan sysselsätta oss med nånting. Antagligen så blir det väl bara en promenad, vilket vi måste ta för Ebba måste ut, men hade varit kul om man hade haft någon att promenera med :( Patrik har inte tid, han ska på arbetsförmedlingen och sen göra lite andra ärenden. Så jag har ingen bil heller.

Nu blev jag deprimerad. Ska nog boka in ett träningspass tills ikväll.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0