Ooooj vad seg

Usch vad trött jag är. Emil vaknade första gången kvart över fyra. Ååhnej, ville inte kliva upp då! Tyvärr så är det ju som så att har Emil vaknat så somnar han inte om, that´s it! Iallafall i 90% av fallen. Lyfte över han till våran säng och både han och jag sov lite till och från, inte så kul om jag får säga det själv :/ Gick upp och gjorde välling just innan sex och nu sitter jag (vi egentligen, Emil är under databordet ;) här och nöter.

Idag ska jag tvätta. Inte särskilt kul, men de behövs! Sen blir det middag i Antnäs, mm ;) Kommer inte ihåg sist vi åt hemma nu? HAHA ;) Riktigt så länge sen är det inte, men nästan :P En lugn dag med andra ord..

Imorgon kan vi börja leva lite igen, kommer in några enstaka kronor på kontot då. Tyvärr så är det ju som en fis i rymden, men nu är det inte länge kvar tills lönen/fp kommer, nice :)

Nejdu. Ska ta mig min morgonrök och underhålla plutt :)

PS; Blev att se Wanted igår. Jag har aldrig sett, säkert lika efter som vanligt ;) Men den var bra, riktigt bra tycker jag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0